maandag 17 mei 2010

Libelle Zomerweek 1

Met twee gewonnen toegangsbewijzen en een enthousiaste moeder gaat het eindelijk gebeuren.
Ik ben op weg naar de Zomerweek van Libelle.

De Libelle Zomerweek is een huishoudbeurs op het strand. Compleet met de bijbehorende boodschappenkarretjes.

Nu we hier toch zijn maken we er maar het beste van.
We luisteren naar verkopers over Beemster graskaas, het astmafonds en the art of living.
We kijken naar kleding, schoenen, sieraden en nog meer kleding.
En we doen mee aan een aantal van de vele prijsvragen. We schieten een voetbal door een gat.
Daarbij krijgen we te horen dat vrouwen dit over het algemeen een stuk beter doen dan mannen, maar dit terzijde.

We raden hoeveel strandspeeltjes er in een strandtas zitten.

We kunnen een sleutel op een fiets proberen en we gaan samen op de foto.



Een beetje gênant, dat wel, maar zó leuk als aandenken.

Zijn er ook nog interessante prijsvragen op de Libelle Zomerweek te vinden?
Jazeker. De eerste slagzinactie zie ik al vrij snel.  Er wordt elke dag een bestekset weggegeven.

Tijdens een kopje koffie probeer ik de zin af te maken, maar dat is toch lastig. Ik stop de flyers in mijn tas. Aan het eind van de dag zie ik dat er twee wasmachines worden weggegeven met opnieuw een slagzin. Joepie!! Ik koop onmiddellijk de doekjes ter voorkoming van het doorlopen van kleuren en ook deze flyers neem ik mee.

We hebben het gehad. Het is warm en erg druk. Bij de uitgang krijgen we ook nog een gouden tas met allerlei reclamemateriaal in onze handen gedrukt.
Conclusie: Ik heb veel dingen gekocht die ik niet echt nodig had, maar het is een leuke dag geweest.

De vraag die ik de komende dagen moet zien te beantwoorden is de volgende: Ga ik terug?
Ga ik terug om een bestekset en een wasmachine te winnen?
Laat ik eerst maar eens proberen een paar leuke zinnen te fabriceren.
Ik heb nog 3 dagen.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten